Zadejte hledaný výraz
Přidáno do poptávky
Zobrazit poptávku
Odebráno z poptávky
Zobrazit poptávku
Přidáno do srovnání
Zobrazit srovnání
Odebráno ze srovnání
Zobrazit srovnání

Tunelové balicí stroje

17. 1. 2019

Hledáte spolehlivý stroj pro balení vašich výrobků do polyolefinové fólie? Zkuste balicí stroje typu KL se smršťovacími tunely.  

Vysoký výkon

Tunelové balicí stroje typu KL jsou vhodné do středně náročných i náročných provozů, dosahují výkonu až 15 ks/min. Tyto stroje mohou pracovat v poloautomatickém i automatickém režimu.  

Usnadnění práce

Pokud používáte baličku na různé druhy výrobků, jistě oceníte možnost nastavení až 9-ti pracovních programů. Zde si přednastavíte parametry pro daný výrobek a ušetříte tak čas, který byste strávili opakovaným nastavováním specifických parametrů pro každý odlišný produkt. Velkým plus je také ovládací menu v českém jazyce. Tunelový balicí stroj nabízí možnost nastavení doby sváření a přizpůsobit ji druhu baleného předmětu či typu použité fólie. Stroje typu KL jsou vybaveny perforátory fólie, výškově nastavitelným dopravníkem, navíječem zbytkové fólie (za příplatek).

Dva typy balicích strojů se liší velikostí svářecích lišt:

  • Velikost lišty u balicího stroje KL-55 činí 550 x 400 mm. 
  • Balicí stroj KL-75 je vybaven svářecí lištou velikosti 750 x 550 mm.

K balicímu stroji doporučujeme přikoupit smršťovací tunel – jednokomorový či dvoukomorový.

Smršťovací tunel

Jednokomorový či dvoukomorový smršťovací tunel slouží ke smrštění polyolefinové fólie okolo předmětu za pomoci horkého vzduchu. Tunely jsou tepelně izolované, umožňují regulaci teploty horkého vzduchu i rychlosti dopravníku. Smršťovací tunel KT1-45, KT2-45 je kompatibilní k balicímu stroji KL-55. Tunely KT1-55 a KT2-55 jsou vhodné ke stroji KL-75.

Tunelové balicí stroje

X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Uživatelská data
Personalizace reklam
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.