Zadejte hledaný výraz
Přidáno do poptávky
Zobrazit poptávku
Odebráno z poptávky
Zobrazit poptávku
Přidáno do srovnání
Zobrazit srovnání
Odebráno ze srovnání
Zobrazit srovnání

Napsali o nás: Vázací pásky prezentoval SVITAP

20. 10. 2018

Společnost Svitap J.H.J., spol. s r. o., přivezla na výstaviště vázací pásek Svitapet ze 100% recyklovaného PET. Tento pásek získal před měsícem nejvyšší ocenění Grand Prix ve své kategorii na pražském výstavišti v rámci veletrhu For3P. Nominován byl v rámci soutěže Zlatý Embax i v Brně.   Jedná se o polyesterový vysoce odolný pásek, který byl speciálně navržen k poskytnutí extrémně tuhé a silné alternativy k ocelovému pásku. Svitapet je  odolný proti korozi, UV záření a proti teplotním změnám. Jeho další výhoda spočívá v elasticitě úvazku, která umožňuje odolávat nestálému obvodu páskovaného zboží.   Jedinečná kombinace síly a elasticity umožňuje absorbovat otřesy během manipulace nebo přepravy. Pásek Svitapet odolává o 50 % vyššímu zatížení než standardní PP pásky stejné šíře. Pevně fixuje náklad, zamezuje jeho pohybu a minimalizuje možnost poškození zboží při přepravě. Je o 80 % lehčí oproti ocelovému pásku, čímž přirozeně snižuje náklady spojené s dopravou. Délkový návin pásku Svitapet je více než čtyřikrát delší než ocelový. Eliminuje tak technologické prostoje na minimum, zvyšuje efektivitu a snižuje nároky na manipulaci.   Pásek je navíc i velmi šetrný k přírodě. Je vyroben z netečného materiálu, bezpečně jej lze spálit a při hoření uvolňuje pouze 0,03 % zplodin z vlastní váhy. Jako čistý, neutrální produkt je vhodný k recyklaci. Jak jeho český výrobce udává, pásek hned od začátku uvedení na trh vzbuzuje zaslouženou pozornost.   I z tohoto důvodu navázala firma v rámci prodeje a propagace výrobku firma úzkou spolupráci s firmou PENTA-servis spol. s r. o ., Holice.

X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Uživatelská data
Personalizace reklam
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.