Zadejte hledaný výraz
Přidáno do poptávky
Zobrazit poptávku
Odebráno z poptávky
Zobrazit poptávku
Přidáno do srovnání
Zobrazit srovnání
Odebráno ze srovnání
Zobrazit srovnání

Koronavirus – přijatá opatření

16. 3. 2020

Vážení obchodní přátelé,

uvědomujeme si rizika spojená s šířením koronaviru a rozhodli jsme se na doporučení vlády České republiky udělat maximum pro ochranu našich zaměstnanců a zpomalení šíření viru. Zároveň je pro nás důležité udržet firmu v provozu a zajistit i nadále servis a prodej strojů i obalového materiálu. 

Proto jsme přijali následující opatření, která se minimálně dotýkají našich zákazníků a neomezují naše služby:

 

Prodej zboží:

  • obchodní oddělení omezí osobní kontakt se zákazníky na minimum, preferujeme telefonickou či e-mailovou komunikaci,
  • ruší se veškerý maloobchodní prodej materiálu a příjem hotových peněz,
  • zachováváme prodej pro živnostníky a firmy, nezbytně nutný pro výkon jejich práce a
    zachování chodu firem,
  • objednávky upřednostňujeme telefonicky nebo e-mailem,
  • sklad je v provozu – po dopravcích budeme vyžadovat použití ochranných pomůcek (rouška, respirátor) bez výjimky,
  • sklad strojů i obalového materiálu máme dostatečně zásobený, tudíž žádný nedostatek zboží nehrozí.

 

Servis:

Servisní oddělení je nadále v provozu, snažíme se našim zákazníkům vyjít maximálně vstříc, přesto jsme přijali dočasná preventivní opatření.

  • omezení servisních zásahů u zákazníků – servisní technici budou vyjíždět pouze k nejnutnějším případům,
  • preferujeme servis u nás ve firmě – bude-li to možné, požádáme zákazníka o zaslání stroje,
  • naši velkou výhodou je skutečnost, že množství náhradních dílů držíme skladem, nejsme tudíž závislí na dodávkách ze zahraničí.

Při osobním odběru Vás žádáme, aby byla dodržována veškerá preventivní opatření zabraňující šíření nákazy.

X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Uživatelská data
Personalizace reklam
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.